Shake hvg.hu 2011. február. 08. 20:28

A vegák jobbak az ágyban, az erő mégsem velük van

A Super Bowl megmozgatja a fogyasztói társadalmat, a reklámozók pedig próbálják erre az eseményhez időzíteni a legkreatívabb hirdetéseiket. A Volkswagen Darth Vaderes kisfilmje nyerte el a nagyközönség tetszését, a PETA betiltott szexuális töltetű reklámja viszont hiába próbálta volna meggyőzni a húsevőket, hogy a vegáknak jobb a szexuális életük. Betiltották a hirdetésüket.

Méretes uborka, formás padlizsán és gömbölyded articsóka. A PETA már évek óta próbál beférkőzni a Super Bowl kereskedelmi szünetének milliárdokat érő reklámidejébe, de szexuális töltetű hirdetéseit eddig minden szezonban betiltották a reklámidő felett rendelkező döntéshozók. A Vegáknak jobb a szexuális életük című kampányukkal rendre kicsapják a biztosítékot. Idén sem ment át a rostán a legnagyobb állatvédő egyesület pornográfra sikeredett kisfilmje, melyben alsóneműre vetkőzött nők imitálnak szexet különböző zöldségekkel. Úgy tűnik, a vegetáriánus életmódot legjobban sok hússal lehet reklámozni, ezért mutatnak olyan sokat magukból és képességeikből a dekoratív szereplők.

És bár a Super Bowlra nem engedték be a pikáns vegareklámot, a PETA pont ezzel hívta fel magára a figyelmet. A tiltott gyümölcsre (ebben az esetben zöldségre) ugyanis előszeretettel kapnak az emberek az egyéb csatornákon. A Youtube-on például meg lehet tekinteni a filmet.

A prűdek mégis gondtalanul dőlhettek hátra a játék szünetében, nem kellett félniük a meztelenkedéstől. Az egyik legsikeresebb reklámfilmben például semmi sem látszik a főszereplőből. Az új Volkswagen-hirdetés sztárja a kicsi Darth Vader, aki a ház körül próbálgatja erejét.

A reklámfilmek mérkőzésében is a hatéves Darth Vader győzött, aki azóta az amerikaiak kedvence. Az NBC műsorában ma végre levette az álarcot a kisfiú.