Vásárol a magyar anya – de mit vesz?
Talán minden szülőnek feltűnt már, milyen könnyen is költünk utódainkra, sokszor könnyebben, mint saját magunkra. A gyerekek ellátásához kapcsolódó iparágak fejlődése kirívó, egyre újabb szereplők törnek be az öltözködés területére is. Észre sem vesszük, és mire iskolába kerül, kisbabánk divatdiktárorrá válik, ha nem vigyázunk.
A gyerekruhák esetében a gyártók pontosan tisztában vannak azzal, hogy a ruhákat nem feltétlenül a leendő tulajdonosuk választja ki, sokkal inkább a szülő. És mivel a gyereknevelés számtalan kellemetlenséggel is együtt jár – csak gondoljunk a stresszre, az egy életen át tartó felelősségre vagy az alváshiányra –, természetes dolog, hogy a szülők kompenzálni szeretnének olyan dolgokkal is, mint a pozitív érzelmeket kiváltó és megmozgató gyerekruhák. Ezért aztán a gyártók igyekeznek minden ízlést és igényt kielégíteni.