Shake life-style.hu 2010. május. 25. 09:12

A foci az első, a nő csak a második

A nemzetközi felmérésben megkérdezett férfiak közel 90 százaléka mondta, hogy a baráti társaságukban elsősorban a...

A nemzetközi felmérésben megkérdezett férfiak közel 90 százaléka mondta, hogy a baráti társaságukban elsősorban a kedvenc focicsapataikról beszélnek. Ha még másra is marad idő, a sport után jóval lemaradva következhetnek a nők és a munkahelyi témák.
   
"Talán a nők nem erre a hírre vártak, de a férfiak valóban csak egy dologra, a futballra gondolnak, mikor egymással találkoznak" - mondta Tim Ellerton, a közvélemény-kutatást szponzoráló Heineken International munkatársa.

Kínában 94 százalék, Oroszországban pedig a férfiak 93 százalékánál vezető téma a labdarúgás - derül ki a 15 országban 5300 résztvevővel végzett felmérésből.
   
Németországban és Franciaországban a nőkről szóló beszélgetéseket még a munkahelyi témák is megelőzték. Nagy-Britannia bizonyult a legnagyobb fociőrült országnak. A felmérés szerint a brit férfiak hetente átlagosan 2 óra 22 percen át néznek focimeccs-közvetítést, miközben a tévézésnél is több időt töltenek a játékkal kapcsolatos események, pletykák átbeszélésével.
   
A brazilok heti 92 percnyi focinézéssel a másodikak lettek, őket Thaiföld, Írország és Mexikó követi a sorban. A közelgő világbajnokságot rendező Dél-Afrikában található a legtöbb közösségi focinéző, ugyanis a férfiak 20 százaléka tízfős vagy ennél nagyobb társaságban figyeli kedvenc csapatát. A felmérésben többek között Brazília, Dél-Afrika, Franciaország, Hollandia, Írország, Kína, Mexikó, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország és Thaiföld vett részt.

Kult Balla István, Németh Róbert 2025. január. 11. 20:00

„Amúgy a nők is káromkodnak” – interjú cserihannával és Lenkkével

Egyre több női előadó tör be a magyar popzenébe, érezhető egyfajta „girl power” a területen. Nemrég jött ki például cserihannának (polgári nevén Cseri Hannának) Hirtelen mélyül, Lenkke_-nek (Fehér Lili) pedig Törik a beton címmel új albuma, ennek apropóján nemcsak a dalokról és a csajos zenékről, hanem a Z generációról, a káromkodásról és a kommentekről is beszélgettünk.