Shake hvg.hu 2010. február. 22. 09:13

Hogyan legyünk sikeresek emberek fecsegéséből?

Az Urbanlegends.hu legutóbbi bejegyzésében a szóbeszédmarketing témakörét járja körbe, vagyis azt, hogyan gazdagodjunk meg mások fecsegésből.

Az Urbanlegends.hu Emanuel Rossen szóbeszédmarketingről szóló, újradolgozott bestsellerét járja körbe, annak legfrissebb öt fejezetéből szemezgetett a bejegyzés szerzője.

A szóbeszédek robbanásszerű terjedésének okát az internet megjelenésében szokás keresni, de ennél komplexebb dologról van szó: ne feledkezzünk meg arról, hogy ezen aktivitások túlnyomó része még ma is szemtől szemben zajlik. A könyv írója úgy véli, az internet elsődleges szerepe abban rejlik, hogy láthatóvá tette a piaci szereplők és a fogyasztók számára az addig láthatatlan beszélgetéseket. Arra a kérdésre, hogy az online vagy az offline szóbeszédre érdemes-e egy vállalatnak koncentrálnia, azt ajánlja az író: mindkettőre érdemes odafigyelni, mert így érhetjük el a legerőteljesebb hatást.

Hogy mi is pontosan a szóbeszédmarketing? Hogyan, milyen eszközökkel lehet ezt mérni? Meg lehet-e ebből gazdagodni? Az Urbanlegends.hu oldalra látogatva megtudhatja, kattintson.