Betiltották P. Diddy erotikus parfümreklámját
Úgy tűnik, manapság már csak tömény szexszel lehet eladni a kölniket (is), sőt, az sem baj, ha betiltják a reklámot, annál többen nézik meg a videót és vásárolják meg az illatot.
Felejthetetlen? © AP |
Legutóbbi, nőknek szóló illata, az Unforgivable Woman hirdetése azonban túlságosan szexire sikerült, az amerikai tévés főnökök megtagadták a reklám sugárzását annak erotikus tartalmára hivatkozva. Arra kérték Diddyt, hogy vágja újra a videót, tegye szalonképesebbé, a rapper viszont nem élt a lehetőséggel, inkább felpakolta a harminc és a hatvan másodperces verziót is az internetre, majd készített egy extra, háromperces változatot is.
A rövidfilmnek nem bonyolult a sztorija, Sean közelebbi kapcsolatban kerül egy lépcsőházban, majd egy hotelszobában egy dekoratív hölggyel, akit a gyönyörű modell, Jessica Gomez alakít. A mi ízlésünk szerint a videó nem túlzottan erotikus, konkrétan semmit nem mutatnak benne, inkább félhomályos, művészkedős tucatdarabnak mondanánk, némi akciófilmes beütéssel a vágás területén, de persze az európai szem sokkal toleránsabb.
Diddy persze úgy gondolja, igazságtalanság érte. „Komolyan úgy érzem, hogy a filmet inkább a közönségnek kellene megtekintenie és véleményt mondania róla, mint a tévés főnököknek. Néhány ember bizonyára kényelmetlenül érzi majd magát az érzékiség és a szexuális tartalom miatt, de fontos, hogy szabadon meghozhassák ezzel kapcsolatos döntésüket” - nyilatkozta a rapper.
Már majdnem elhittük, hogy Diddy tulajdonképpen nem eladni akar valamit, pusztán a szólásszabadság harcosa próbálja megvédeni az amerikai átlagpolgárt a cenzori hajlamokkal rendelkező televíziós döntéshozóktól. Valószínű, hogy Sean John jobban járt a betiltással: ha csak simán leadják a hirdetést valamelyik tévécsatornán, mi sem írtunk volna róla.
Kádár Mónika
Shake
hvg.hu
2007. szeptember. 16. 14:54
Neten a Vasember filmelőzetese
Shake
2007. szeptember. 17. 14:25
Dildo ajándékba: Guynak Madonnától szeretettel
Shake
hvg.hu
2007. szeptember. 14. 08:29