2007. augusztus. 08. 10:57 MTI Utolsó frissítés: 2007. augusztus. 08. 10:54 Shake

Parfüm Beckhaméktől

Illatfejezettel bővül a Beckham-saga: a focista-expopcsillag sztárpár Intimately Beckham (kb. Bizalmasan Beckham) márkanévvel szeptembertől saját parfümjeit is elkezdi forgalmazni.

Az új illatokról Victoria Beckham, a manapság a divatüzletben érdekelt egykori Spice Girl nyilatkozott a Women’s Wear Daily című amerikai divatmagazinnak. „Miben különbözik más hírességek parfümjétől? Hát abban, hogy nem sajnálom az időt a részletek ellenőrzésére. Hírességek vagyunk, a nevünket adjuk hozzá. Szeretem a kezemben tartani az egész folyamatot” – magyarázta a focista felesége.

A 25-55 dolláros (4500-10000 forintos) parfümkészlet bemutatóját a múlt héten tartották Beverly Hillsben, s a tervek szerint a Beckham-illatokat (köztük Instinct, azaz Ösztön elnevezéssel Davidét) szeptembertől árulják majd az áruházakban, januártól pedig a drogériákban is. Gazdasági elemzők szerint az illatüzlet idén akár 100 millió dolláros (mintegy 18 milliárd forintos) bevételt is hozhat a brit párnak, jövőre pedig megduplázódhat a profit.

hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.