2012. szeptember. 12. 09:03 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. szeptember. 12. 09:01 Plázs

Újabb híres divatmárka érkezett Budapestre

A Napapijri legújabb európai partnerüzletének megnyitásával újabb prémium kategóriás divatmárka érkezett Magyarországra - közölte a Napi Gazdaság.

A Napapijri eddig sem volt ismeretlen az outdoor ruházat kedvelői számára, ám a brand roppant szűk réteghez jutott el, főleg azokhoz, akik exkluzív tengerparti üdülőhelyeket vagy népszerű síterepeket látogatnak - írta a Napi Gazdaság.

A MOM Park Alkotás szintjén nyílt üzlet 120 négyzetméteres és a márka teljes választékával, női, férfi- és gyerekkollekciókkal, valamint a ruhákhoz tartozó kiegészítőkkel indult - tette hozzá a lap.

Egyértelmű volt, hogy a MOM Parkban nyitjuk meg az első hazai Napapijri-üzletet, mert a bevásárlóközpont nem csak az elhelyezkedése és a vevőkör, de a prémium márka bevezetése szempontjából kiemelten fontos bérlői mix tekintetében is különleges a budapesti bevásárlóközpont-piacon − mondta Keresztes-Németh Zoltán, a budapesti partnerüzlet üzemeltetője, a Premium Clothes Kft. vezetője.

Az 1984-ben Giuliana Rosset olasz tervezőnő által életre hívott márka 2004-ben indult világhódító útjára, amikor megvásárolta a világ egyik vezető, közel 10 milliárd dollár éves forgalmú ruházati és textilipari csoportja, az észak-karolinai központú VF Corporation. A VF Corporation portfóliójába tartozik többek között a The North Face, a Vans, a Reef, a 7 For All Mankind, a Lee-Wrangler és a Nautica, legutóbbi akvizíciójuk pedig a Timberland volt, mintegy 2 milliárd dollár értékben.