Plázs hvg.hu 2012. május. 31. 16:45

Punk az, ami annak is látszik

A kreatív szakma képviselőiről tudjuk, hogy kemény dolgoznak a sikerért és szórakozásban is verhetetlenek. Ha valahol, akkor köztük biztosan akadnak bizniszpunkok – ezzel a feltevéssel indultunk a szakma legrangosabb versenyének díjátadójára, az Arany Pengére.

Fotógalériánkhoz kattintson a képre!
hvg.hu

Tapasztalataink szerint az üzletben még mindig inkább az ügyfelek diktálnak, így a kreatívok leginkább jellemükben és magatartásukban, s egy-egy kiegészítőben őrzik meg punk hozzáállásukat. Arany Pengét a Well, az Akció 360, a Human Telex, a HPS Experience, a Café Communications, a Cluso, a DDBés az ACG ügynökségek vihettek haza, míg mi a HPS Group, a Neo Interactive, a Vodafone, a Colossal, a HD Group, az Avalanche, a Laboratory Ideas, a JWT, a Grey, a McCann Erickson, a RedBull és a Young and Rubicam munkatársain találtunk bizniszpunkságra utaló jeleket.

A HVG Extra Business magazin fődíját – egy 100.000 Ft értékű GRIFF vásárlási utalványt – Mátyás Kittinek ítéltük oda, mert magabiztosan emelte középső ujját az ég felé, kifejezve ezzel az ősi punk hozzáállást. A magazin különdíját Csaba Krisztina érdemelte ki punkságának kongruenciája miatt. Jutalma a HVG Extra magazinsorozat összes száma egy éven át, valamint egy rekesz frissítő Club Mate.