Plázs travelline.hu 2009. október. 10. 08:20

Először lett szálloda a legjobb Magyar Termék (videóval)

A Carbona kivételes adottságokkal rendelkezik.

 

www.carbona.hu

A Carbona kivételes adottságokkal rendelkezik. Minden adott a vendégek pihenéséhez, a szálloda kényelmes és tágas, ha minden szoba foglalt, akkor sincs zsúfoltság. Az épület Hévíz központjában, hatalmas arborétumszerű kert tövében, idilli környezetben fekszik. Könnyen megközelíthető, Budapestről autópályán már másfél óra alatt elérhető. De mindez nem biztos, hogy elegendő lett volna az elismeréshez, ha nincs a termék mögött álló innováció és kreatívitás. A magyar tulajdonú Carbona az elmúlt években több mint 5 milliárd forint értékű fejlesztést valósított meg, amelynek leglátványosabb eleme az 1000 négyzetméter felületű fürdőkomplexum és a gyógyászati-wellness részleg. És a fejlődésnek még koránt sincs vége. A szálloda vezérigazgatóját, Dr. Lukács Ferencet kérdeztük a nagydíj hátteréről és a csapat jövőbeni terveiről.

Milyen jelentősége van a szálloda számára a Magyar Termék Nagydíjnak?
Jelentősége elsősorban a szállodánk által nyújtott minőségi szolgáltatásrendszer elismerése. Fontosságát számunkra továbbá az is növeli, hogy elsőként vívtuk mi magunknak ezt az elismerést a szakmában. Szálloda még nem nyert Magyar Termék Nagydíjat, pedig az idei évben több pályázó volt a címre. Ez a Nagydíj garantált minőséget sugall minden vendég számára, aki ezzel találkozik. Annak a fogyasztói rétegnek, akinek fontos, hogy igazoltan minőségi terméket/szolgáltatást kapjon, úgy gondoljuk, hogy mindent elmond ez a díj.

Mit gondolnak, a pályázatukból mi győzte meg leginkább a döntéshozókat?
Elsősorban maga a termék, szállodánk szolgáltatásainak komplexitása és a minőségi szolgáltatásgyújtás győzte meg őket legjobban. A komplexitás abban nyilvánul meg, hogy a régmúltban már ismert és alkalmazott hatásos, tradicionális hévízi terápiás eljárásokat ötvöztük a naturmedicina vonallal, a wellnessel, medical wellnessel, a francia thalasso terápiával, valamint a professionális beauty kezelésekkel. Ezeket sokszor nem egymás mellett, hanem egymásra épülve alkalmazzuk. Másodsorban a döntést az is támogatta, hogy a szálloda minden munkakörre és valamennyi kezelésre saját, speciális standardrendszert dolgozott ki (vendégekkel való bánásmód, kommunikáció, viselkedés), melynek a betanítása és betartása a részlegvezetők feladata. Ezt komolyan és szigorúan, többszöri alkalommal is ellenőrizték cégünknél.

Milyen terveik vannak a szálloda fejlesztésére?
A közeljövőben két lépcsőben tervezünk további fejlesztéseket végrehajtani. Az egyik lépcsőben szállodánk külső homlokzatának, a szobák erkélyeinek esztétikai felújítása fog megtörténni. A főbejárat valamint az erkélyek színes üvegburkolatot kapnak, ezzel egyidőben szállodánk legnagyobb konferencia termét is felújítjuk. A második lépcsőben kiegészítő beruházások kerülnek kivitelezésre: építünk egy 8-16 éves korosztálynak szóló külső medencét, ahol a fiatalok nyugodtan ugrálhatnak a vízbe, lesz vízipóló kapu és megannyi szórakozási lehetőség. Ezzel a beruházással nem csak a fiatalabb vendégeknek nyújtunk további lehetőségeket, de tehermentesítjük az élményfürdőt is, így biztosítani tudjuk a fürdőző vendégek valódi nyugalmát, relaxációját. Kialakításra kerül még az uszoda északi oldalán egy rönkszauna is. A munkálatokat 2010 tavaszán, két ütemben fogjuk megvalósítani.