Plázs travelline.hu 2009. február. 04. 15:57

Mobillal lehet beszállni az Air France járataira

A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás február 3-tól...

Flickr (Creative Commons)

A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás február 3-tól szintén igénybe vehető a Marseilleből, Nizzából és Toulouseból (valamint február 9-től Bordeauxból) a Párizs-Charles de Gaulle és az Amszterdam-Schiphol repülőtérre, továbbá az Amszterdam-Schiphol repülőtérről Franciaországba induló járatok esetében.

Gyorsabb, egyszerűbb utazás

La Navette ingázó járatok utasainak be kell jelentkezniük a mobil internet oldalra - http://mobile.airfrance.com (legkorábban 30 órával a beszállás megkezdésének időpontja előtt), majd, a jegyfoglalás módjától függetlenül, mobiltelefonjukra SMS-ben vagy MMS-ben, illetve ha mobiltelefonjuk rendelkezik internet hozzáféréssel, emailben megkapják a biztonsági vonalkóddal ellátott beszállókártyát.

Ez a papír nélküli beszállókártya a hagyományos beszállókártyán található összes adatot tartalmazza (az utas neve, a beszállás megkezdésének időpontja, a beszállókapu száma, a járat indulásának időpontja, az ülőhely száma és a foglalási osztály…). 

A La Navette hálózattal kapcsolatos adatok

. Minden órában vagy félórában indulnak járatok a Párizs-Orly repülőtérre, Toulouseba, Marseillebe, Nizzába és Bordeauxba
. 5 millió utas 2008-ban
. 158 napi oda-vissza út

A repülőtéren az utas mobiltelefonja kijelzőjén megjeleníti beszállókártyáját, és:
. a csomagok leadásához beszkenneli a vonalkódot a csomagleadó helynél,
. felmutatja a biztonsági pontokon történő áthaladáskor és
. amennyiben jogosult erre, a reptéri váróba történő belépéskor,
. beszkenneli a vonalkódot a beszálláshoz,
. megmutatja a személyzetnek a repülőgépre történő felszálláskor.

Mint minden elektronikus jegy esetében, az utas jegyfoglalásával kapcsolatos összes információ bármikor elérhető a jegyfoglalási rendszerben. Ha, például, az utas telefonja nem működik vagy lemerül, kinyomtathatja a beszállókártyáját az önkiszolgáló pultoknál vagy pedig megkérheti erre az Air France földi személyzetének egyik tagját.

„Ez az új szolgáltatás tökéletesen kielégíti utasaink gyorsaság és önállóság iráni igényét és bizonyítja, hogy az Air France új innovatív szolgáltatások bevezetésére törekszik.” – nyilatkozta Patrick Roux, az Air France-KLM marketing osztályának igazgatóhelyettese.
A szolgáltatás hamarosan bevezetésre kerül a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérről induló összes középtávú járaton.
A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás 2008 szeptembere óta már igénybe vehető a 15 napi járaton Párizs-Charles de Gaulle és Amszterdam-Schiphol között mindkét irányban, de csak átszállás nélkül.
A szolgáltatás 2009. február 29-től kerül bevezetésre a Nantesből a Párizs-Charles de Gaulle repülőtérre induló járatokon.
2009. március 2-tól terjesztik ki a szolgáltatást a Paris-Charles de Gaulle-ról a francia és európai (kivéve az Egyesült Királyságot) célállomásra induló összes középtávú járatra.
Március folyamán vezetik be a szolgáltatást a Németországból, a skandináv országokból és a többi francia repülőtérről Párizsba és az Amszterdam-Schiphol repülőtérre induló járatokon.

Egy környezetbarát szolgáltatás
A mobiltelefonos beszállókártya szolgáltatás bevezetése jól tükrözi az Air France környezetvédelem melletti elkötelezettségét. Ennek a kezdeményezésnek az eredményeként 5 millió papír alapú beszállókártyával kevesebbre lehet szükség a La Navette hálózaton.

Air France

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.