Az Air France legelső albuma olyan szimbolikus számokat tartalmaz, melyeket már hallhattunk...
Az Air France legelső albuma olyan szimbolikus számokat tartalmaz, melyeket már hallhattunk repülőgépei fedélzetén, továbbá három, kifejezetten erre az alkalomra komponált darabot (Hope Sandoval, Telepopmusik, valamint Kelly De Martino és a The Shoes előadásában). Logikus volt, hogy az első album az Air France fedélzeti zenecsatornájáról kapja a címét – „In The Air”.
A nagyközönség számára az album a legnagyobb legális zene megosztó felületeken, mint például az Itunesstore, vagy a Fnac.fr. (Air France “In Th Air” cím alatt) lesz hozzáférhető digitálisan, vagy letölthető az albumnak dedikált Myspace oldalról is.
1999-ben az Air France úgy döntött, hogy „Az égboltot a Föld egyik legjobb helyévé tesszük” ígéretét egy TV reklámmal illusztrálja, melynek rendezésére Michel Gondry-t kérték fel. A filmben elhangzik egy Chemical Brothers darab is az amerikai énekes, Hope Sandoval egyedülálló vendégszereplésével, amely erős zenei identitást adott a márkának.
Az innováció elkötelezett híveként az Air France olyan rendszeresen megújuló friss zenei kínálattal várja utasait repülőgépei fedélzetén, amely megszólítja érzelmeiket, relaxációra, álmodozásra bátorítja őket. Ez a márkapozicionálás - a cég saját bevallása szerint - olyan természetes kiegészítő, mely kényelmet és felfrissülést ígér az ügyfeleiknek, és a világ minden sarkából válogatott művészek felvonultatásával tükrözi a márka nemzetközi elfogadottságát.