A műszaki irányító központban például, amely különösen fontos a...
A műszaki irányító központban például, amely különösen fontos a repülőtér üzemeltetésében a dolgozók 100 %-a felvette a munkát. Más területeken olyanok is munkára jelentkeztek, akiknek egyébként szabadnapjuk lett volna. Ennek köszönhetően a korábbinál lényegesen több ellenőrző-áteresztő pontot sikerült megnyitni, amelyeken keresztül a repülőtér szigorúan ellenőrzött biztonsági zónájába léphetnek be az ott dolgozók. Az utasbiztonsági területen tegnap óta sikeresen dolgoznak együtt a görög és a magyar munkavállalók, tevékenységük ellen a helyszíni ellenőrzés után nem emelt kifogást az Országos Munkaügyi Felügyelőség. A görög repülőtéri szakemberek vegyes csoportokban, magyar kollégáik felügyelete mellett folytatják a munkát.
A Budapest Airport tegnap éjszaka eljuttatta aláírásra kész megállapodási tervezetét a sztrájkoló szakszervezeteknek, amelyek eddig nem jutottak egységes álláspontra a dokumentummal kapcsolatban. A Budapest Airport eljuttatta a megállapodás tervezetét valamennyi munkavállalójához, hogy ők is pontosan ismerhessék, miről szól a vállalat ajánlata.
A ma reggeli munkafelvétel azt jelzi: a munkavállalók a „lábukkal már szavaztak” a munkáltató ajánlatáról.
A hivatalos sztrájktárgyalások ma délelőtt 10.00 órától folytatódnak.
Budapest Airport