Bormarketing a fellegekben
A magyar nemzeti légitársaság hagyományosan nagy gondot fordít arra, hogy utasainak...
A magyar nemzeti légitársaság hagyományosan nagy gondot fordít arra, hogy utasainak jó minőségű magyar borokat kínáljon, s ezzel a minőségi hazai borok jó hírét terjessze világszerte. Az idén január elején megújult borkínálatba hat fehér-, négy vörös-, két desszertbort, valamint két pezsgőt választott a légitársaság.
A minőségi magyar borokat a business utasoknak bármely napszakban, míg a turista utasoknak a 10.00 óra után induló járatokon kínálják a légiutas-kísérők. Egy járatra egyszerre hét fajta bor és egy fajta pezsgő kerül felkészítésre, a business osztályon két-két fajta vörös és fehérbor, egyfajta desszertbor és pezsgő, míg a turista osztály kínálatában egy-egy fajta fehér és vörösbor szerepel. A tendernyertes borok folyamatosan váltják egymást a fedélzeten, ezzel is változatosabbá téve a légitársaság borkínálatát.
A Malév kétfordulós bor-tenderére 12 pincészet összesen 84 borfajtával jelentkezett, melyek közül a légitársaság szakértő zsűrije 9 pincészet 14 borát választotta ki a bor érzékszervi értékei és természetesen marketing- és pénzügyi szempontok alapján. A kiválasztott pincészetek borai már számos alkalommal nyertek rangos szakmai elismeréseket, érmeket. Öten közülük a Népszabadság 77 legjobb magyar pincészet című, szakújságírók által összeállított kiadványában is szerepelnek, egyikük, mint "Az Év Pincészete 2004" díj tulajdonosa.