A január 1-jén életbe lépett új médiatörvénynek a „néhány” eléggé kérdéses része mellett vannak jó kezdeményezések is - véli Hampuk Richárd kommunikációs szakember.
A sorozatokban és műsorokban eddig tiltott termékelhelyezés (product placement) most zöld utat kapott. Egyes műsorok már próbálkoznak is a termékelhelyezéssel, például a Való Világ összefoglalók és élő show-k a Coca Colával és termékeivel. De a médiaértékesítők még tapogatóznak ezen a területen. Ezen nem is kell csodálkozni, mert nehéz megtalálni az egyensúlyt a műsorok koncepciói és a hirdetők elvárásai között. Fontos tisztázni azt is, hogy a termék megjelenítés nem egyenlő a műsor támogatásával, így a műsor témáját nem befolyásolhatja az adott termék - írja a blogger. A teljes bejegyzést elolvashatja a blogon.
Itthon
hvg.hu
2011. január. 20. 10:40
Nagy Anna: politikai helyett szakmai vitára van szükség a médiatörvényről
Itthon
hvg.hu
2011. január. 20. 11:21
Duna Mijatovic: a túlszabályozás ellen szót emelünk
Világ
MTI
2011. január. 19. 20:38
Grosser: aljas a magyar médiatörvény
Világ
hvg.hu/MTI
2011. január. 19. 14:33
Hangosra sikerült Orbán európai szereplése
Itthon
MTI
2011. január. 20. 12:29
Jobbik: a médiatörvény magyar belügy
Itthon
MTI
2011. január. 19. 17:58
Balhé az EP-ben: a Fidesz elégedett magával
Világ
hvg.hu
2011. január. 19. 17:11