Miért jó, ha használjuk a Twittert? Miért kell vért izzadnunk, hogy sok követőt szedjünk össze? Hogyan térül meg a csiripelésbe fektetett energia? A Médiablog egy tanulmányt mutat be, amely ezekre a kérdésekre adja meg a válaszokat.
A Twitterrel foglalkozó cikkekből, elemzésekből, tanulmányokból ugyan óriási a felhozatal, de többségük inkább propagandaanyag, ingyenes csalinak szánt "infotermék". Ezért is öröm, hogy most a HP kutatócége, a rendkívül alapos anyagairól ismert HP Labs jelentetett meg egy komoly Twitter-elemzést. A tudományos alaposság hátránya, hogy Influence and Passivity in Social Media nem afféle mesélős, esettanulmányokat ismertető, közösségimédia-szakértőket megszólaltató anyag, hanem egy 22 millió tweet feldolgozásán alapuló, vagyis kissé száraz, de tanulságos dolgozat. Mik a tanulmány legfontosabb megállapításai? A Médiablogon megtudhatja.
Tech
MTI
2010. augusztus. 01. 17:27
Elküldték a húszmilliárdodik Twitter-bejegyzést
Tech
Andersen Dávid
2010. augusztus. 05. 16:20
Helyfüggő szolgáltatások: forradalom egy év múlva?
Tech
hvg.hu
2010. augusztus. 03. 13:47
Időnk közel negyedét közösségi oldalakon töltjük
Napi merítés
hvg.hu
2010. július. 11. 13:00
Komoly mellékhatásai lehetnek a Twitternek az újságírásban
Tech
hvg.hu
2010. július. 28. 16:23