Napi merítés hvg.hu 2010. május. 26. 15:00

Szabad-e a cégünket egyféle marketinghez kötni?

A több lábon állás egy vállalkozás számára kiemelten fontos dolog. De ha ez így van, akkor vajon szabad-e a cégünket egyféle marketinghez kötni? - tette fel a kérdést az Online Marketing blog írója.

Ha vállalkozást csinálunk, ami egy weboldalra (vagy weboldalak sorára) épül, és arra számítunk, hogy jönnek a látogatók a Google-ből, akkor vajon mennyire fogunk egy dologtól - jelesül a Google-től - függni? Mennyire stabil a vállalkozás, amikor a forgalmunk csak Google-forgalom: hirdetések és természetes találatok? Több helyen lehet olvasni, hogy a kereső a minden, a tökéletes megoldás, az a fajta Szent Grál, amely elhozza nekünk az öröklétet, s ezzel szinte egyet is ért a blog szerzője. Hiszen nincs olyan eszköz, amely minőségibb forgalmat, olcsóbb konverziót adna, mint a Google - véli. A teljes bejegyzést és véleményt az Online Marketing blogon olvashatja el, kattintson.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.