Miközben sokan még azon vakaróznak, vajon kell-e nekik Facebook vagy Twitter, vannak olyanok, akiknél már az a kérdés: elég-e az egy felhasználóval történő regisztráció? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.
Ha a cégnél van egy-két "erős ember", akik egyébként is jelen vannak saját nevükön, érdemes lehet egy céges felhasználót is regisztrálni. Ezzel kicsit el lehet különíteni a hivatalos és a magánéleti csiripeléseket, miközben ráadásként több felhasználót is el lehet érni. Természetesen ilyenkor egymást tudják erősíteni az egy céghez tartozó felhasználók: a céges bejegyzést bátran lehet újraosztani - véli Berényi Konrád. További tanácsokért látogasson el az Online Marketing blogra.
Napi merítés
hvg.hu
2009. december. 26. 15:20
2010 és a mobil előretörése
Napi merítés
hvg.hu
2010. február. 05. 14:55
Steve Jobs esete a bannerekkel
Tech
hvg.hu
2010. március. 01. 06:29
Parlamenti pártok a hálózat csapdájában
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 04. 12:58
Itthon nem működik a területi alapú online hirdetés
Napi merítés
hvg.hu
2010. január. 15. 14:59