Az SMO-t (Social Media Optimization) nem akkor kell használni, ha több látogatót akarunk. De akkor mire való, mire jó? - teszi fel a kérdést az Online Marketing blog szerzője.

Elsősorban kommunikálásra, pontosabban párbeszédre a lehetséges vevőinkkel, lehetséges partnereinkkel. Arra való, hogy a véleményüket befolyásoljuk, ha lehet, minél pozitívabb irányba. Megtehetjük, hogy javítjuk a cégünk megítélését, végső soron a brand értékét. Például erre való az SMO - olvasható a blogon. Részletekért látogasson el az Online Marketing blogra.
hvg360 Gyükeri Mercédesz 2025. január. 08. 13:14

Hipóval mosott tojás, tesztek horribilis áron, na meg a rendeleti kormányzás – emlékszik, milyen volt a covid magyar módra?

Magyarország az a hely, ahol az öt éve elkezdődött világjárvány a túlárazott és felesleges beszerzésekről, a kormányzati propagandáról, az oroszok és a kínaiak helyzetbe hozásáról, a parlamenti demokrácia szembeköpéséről és az információk eltitkolásáról szólt. No és persze a nyunyókáról.