Nehéz kérdés, mi legyen egy cég facebookos profiljának az alapja, milyen kommunikáció legyen az oldalon – elmélkedik a Doransky blog írója.
A céges Facebook-profil önmagában a legritkább esetben lesz úgy sikeres, hogy a cég ismertségére és szerethetőségére alapoz. Nagyon kevés olyan cég van, amit annyira szeretnek, hogy már ez elég lenne a növekedéshez. Ha se szerethető cégvezetőnk, cégünk, se szerethető márkánk nincs, vagyis tipikus magyar cég vagyunk, akkor legalább szerethető ügyünk, vagy célunk legyen. Ilyenkor a trükk, hogy általánosabb trendekre próbálunk rárepülni – tanácsolja a blogger. További tanácsokért látogasson el a Doransky blogra.
Tech
MTI
2010. május. 05. 22:40
Privát csetelések kerültek nyilvánosságra a Facebookon
Tech
hvg.hu
2010. május. 07. 09:55
Ezt nem lájkoljuk: támadás a Facebook felhasználók ellen
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 07. 13:50
Ahol beszólhatunk minden diktátornak
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 07. 22:55
Haldoklik az iWiW?
Napi merítés
hvg.hu
2010. május. 05. 13:24