A Médiablog szerzőjének véleménye szerint azok tudják jobban eladni magukat a jövőben, akiknek erősebb a személyes márkájuk.
A blogger szerint nem arról van szó, hogy mindenáron fényeznie kell önmagát az embernek, hanem egyszerűen vállalnia kell értékeit, eredményeit. Úgy, hogy ne kelljen másoknak magándetektívet fogadni ahhoz, hogy megtudják, kiről van szó, mivel foglalkozik. Erős személyes márkák természetesen a hazai médiában is vannak. Többségük azonban nem annyira tudatos építkezés eredményeképpen alakult ki, inkább csak lett - olvasható a Médiablogon. A blogger további véleményéhez látogasson el a blogra.
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 10. 16:53
Kölcsönzött ötlet az újságírásban
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 12. 18:13
Újságírók digitalizálódása
Napi merítés
hvg.hu
2010. március. 17. 09:55
A magyar újságírás helyzete
Karrier
hvg.hu
2010. március. 17. 16:47