Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#brand

DVM group

A világ legszebb tengerpartjaival kellene versenyeznie a magyar irodáknak, de a legtöbbjük még eddig a felismerésig sem jutott el

Épphogy túlestek az irodai közösségek a sokkszerűen érkező, korábban elképzelhetetlen kultúraváltáson, azaz a home office széleskörű elterjedésén, rutinná válásán, máris itt a következő megoldandó probléma: a munkavállalók egy része erősen vonakodik feladni az otthoni munkavégzést. A visszacsábításukban vasszigor vagy tétova kísérletek helyett a vezetők és alkalmazottak közötti párbeszéd és közös gondolkodás vezethet valódi megoldásokhoz, az eszközpark ehhez viszont még sok cégnél szűkös.

Vállalkozás Hercsel Adél

Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka

A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.

DekoRatio Branding & Design Studio

Zsenik a kispadon – Önnek is megérné, hogy profi designert alkalmazzon

„Most még nem tudok fizetni, de a következő már pénzes meló lesz!” „Össze tudsz dobni nekem egy logót gyorsan?” „Összeteszel egy prezit nekem holnapra? Ez egy nagy pályázathoz kell, ha összejön, Te is jól jársz majd.” Ismerősek ezek a mondatok?

DekoRatio Branding & Design Studio

9 márka, ami fenekestül felforgatta a szabályokat

Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.

Business magazin HVG Extra Business

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.