Mi várható 2010-ben a magyar online piacon?
A Webisztán blog szerzője az újév beköszöntével sorra vette, miben fog változni az online piac 2010-ben.
2009 álmos év volt a hazai közösségi szájtok és az online média számára is. Nagy változások nem történtek, a hírszájtok szinte semmit nem csináltak az előző évben, ami olyan fejlődési irányt jelölt volna ki, ami elhozhatná az újabb felemelkedést. A szerző úgy véli, szinte egyáltalán nem integrálták a közösségi tartalmakat, technológiákat. A többséget teljes mértékben hidegen hagyta a mobil mint platform - olvasható a Webisztán blogon. Semmit nem tettek annak érdekében, hogy hírtartalmaikat kívánatosabb formában, fogyaszthatóbban tálalják; kitalálják a módozatait annak, hogy miként kellene integrálniuk saját tartalmaik közé a közösségi tartalmakat, hogyan tudnák értékesnek gondolt anyagaikat mélyebben beágyazni abba a térbe, ahol magyarok milliói pörögnek napi rendszerességgel - fejti ki véleményét a Webisztán blog szerzője.
Ha kíváncsi, milyen változásokra kell számítani a magyar online piac terén 2010-ben, kattintson!
Ha kíváncsi, milyen változásokra kell számítani a magyar online piac terén 2010-ben, kattintson!