Webdemagógia 2.0
Mely témák foglalkoztatták médiabloggerunket a múlt héten? Válogatás.
Webdemagógia 2.0
A szépen gyarapodó „webkettes” cikkeknek két szélsőséges irányzata létezik. A lelkesedő típus beszámol a legújabb „bétabétája” megoldásról, amire az olvasók egy része zavarba jön, vagy már apatikus belenyugvással fogadja a híreket, hiszen régen elvesztette a fonalat. A leleplezős fajta lerántja a leplet az egész „webkettes humbugról”. Bővebben.
Lehet–e sörétes puskával hangyára vadászni?
Lehet, hogy a Nagyfőnök örül, ha a cége reklámja (lehetőleg flash) valamelyik vezető portál címlapján villog, de a kampánnyal foglalkozó marketinges látja csak (ha látja), milyen eredménnyel is jár ez a cécó. Gyakran megdöbbentően kevéssel. Bővebben.
Már a tévé sem kell
A napilapok vezetői mellett a legnagyobb tévétársaságok stratégái is görcsölhetnek rajta, honnan is származik majd a bevétel a következő években. Miközben a Nagy Média szinte kizárólag csak a KK-t veszi célba, az érintettek számára az internet a Nr. 1. (A tévé a negyedik helyre szorult.) Bővebben.
Hiánycikk a kirúgott blogger
A kiinduló történet ugyan kissé soványka, ráadásul hónapokkal ezelőttről való (annak idején én is csak a gyengécske hazai bloghír-felhozatal miatt tartottam említésre méltónak), az Index most szép kis vegyes körettel tálalta. Bővebben.
drMáriás blogja
A blogba beleolvasva úgy tűnik, hogy a hirtelen felindulás oka a szerző új könyvének (Egy halott naplója) megjelenése. Vagyis ez egy amolyan „promóciós blog”, a „nyugati világban” megszokott, nálunk azonban még kevéssé honos műfaj. A blogon olvasható szövegek értékéből mindez persze semmit sem von le. Bővebben.