Négymillió internetező játszik egy magyar cég szoftvereivel
Az április 16-án elkezdett és május 2-ig tartó Snooker Világbajnokság első napjai alatt 4 millióra nőtt azoknak a külföldi – elsősorban amerikai, angol és brazil – internetezőknek a száma, akik egy magyar szoftverfejlesztő cég, a Solware által üzemeltetett flyordie.com weboldalon a cég online játékaival játszanak.
A Snooker VB első napjai alatt 98600 internetező regisztrált a flyordie.com weboldalon, hogy online snookerezhessen, ha már nem állhat az asztal mellé. A játékosok jelentős része az Eurosport portáljáról érkezett, ahol a játék közvetlen linkje elérhető. Az Eurosport és a Solware együttműködése már több évre tekint vissza, a televíziós csatorna részben a Snooker közvetítések népszerűsítése érdekében lépett kapcsolatba a magyar szoftverfejlesztővel.
Banner-milliomosok
Ezekkel a golyókkal jól keres a Solware. Lökést adott nekik © Solware |
A Solware bevételének döntő része ma már hirdetésekből származik: a cég havonta nagyjából 100 millió banner-megjelenést produkál az online játékok oldalain. Érdekesség, hogy habár magyar cégről van szó, és a 43 nyelvű – köztük a zulu, az üzbég és a vietnámi nyelvet is bíró – játékoldalak mindegyike magyarul is elérhető, a 4 millió regisztrált felhasználó szinte mindegyike külföldi. „Játékosaink egynegyede az Egyesült Államokból, egynegyede Angliából, egynegyede Brazíliából és végül egynegyede a világ többi részéből látogat el hozzánk, a magyar játékosok aránya egyelőre nagyon csekély” – mutatott rá Hontvári József honfitársaink egyelőre csak bimbódzó játékkedvére. A cég nemzetközi ismertsége szerinte elsősorban annak köszönhető, hogy a Solware-nek már nagyon korán, 2001-ben sikerült megállapodást kötnie az internetes multimédia egyik legismertebb cégével, a Real-el. Az, hogy a Solware játékai kikerültek a real.com oldalra, rövid idő alatt nagy hírnevet hozott a cégnek az internetezők körében.
A következő lökésig ismerd meg Magyarországot!
Négymillióan játszanak. Főleg kölföldről érkeznek © Solware |
„Kitűnő átkattintási arányokat érünk el az olyan hirdetések esetén is, amelyek más oldalakon nem érnek el sikereket” – fejtegette a sikerek egyik fontos tényezőjét Szabó Dániel, a cég társtulajdonosa és vezető fejlesztője. „Kiemelkedően sikeres kampányaink közé tartozik a HP szerver-kampánya, vagy a 888 Casino-nak folytatott kampány, de nagyon sikeresen népszerűsítettünk már hollywoodi filmeket, internet-szolgáltatókat is. Érdekes viszont, hogy még a nyugati megrendelőink sem ismerték fel, hogy az online játékoldalak – a játékosok által ott töltött hosszú időtartamnak köszönhetően – kitűnően alkalmasak lennének imidzs hirdetések megjelenítésére. Így ilyen megrendelésünk eddig kevés volt.” – tette hozzá a szakember. A Solware szakemberei szerint a rendszerükön keresztül több millió külföldi internetező szólítható meg, így akár a magyar országimázs is jól csiszolható volna az online játékok segítségével.