2005. január. 17. 11:55 MTI Utolsó frissítés: 2005. január. 17. 11:59 Média

Csehországban is beindult a TV Paprika

Csehországban is megkezdte a műsorsugárzást az első magyarországi gasztronómiai televíziós csatorna, a TV Paprika.

"A TV Paprika egyik legfontosabb célja a nemzeti konyhák, valamint a bor és a sör kulturált fogyasztásának népszerűsítése és a gasztroturizmus támogatása" - nyilatkozta újságíróknak Kocsis Péter, a televízió csehországi képviseletének igazgatója. A TV Paprika hétfőn az UPC Direct hálózatában műholdas műsorsugárzással debütált a cseh piacon, s várhatóan egy hét múlva már a kábeltelevíziós hálózatban is látható lesz.

A TV Paprika napi 14 órás műsort kínál a csehországi nézőknek. Ebből mintegy 15 százalék cseh, illetve szlovák, 35 százalék a külföldi csatornáktól átvett műsor, míg a többit a TV Paprika saját "konyhájában" készíti el. A csehországi műsor természetesen cseh nyelven kerül a nézőkhöz. Kocsis újságíróknak elmondta, hogy Csehországgal egy időben Szlovákiában is beindult a TV Paprika műsorának a sugárzása, s a jövő évben pedig a társaság Romániában és Ausztriában tervezi a gasztronómiai tematikus szakcsatorna beindítását. Kocsis szerint a csehországi kábeltelevíziók között komoly érdeklődés van a TV Paprika iránt.

Magyarországon tavaly november elején indult be a gasztronómiai csatorna, s az év végén mintegy 800 ezer magyar háztartásban volt már fogható.

Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.