A TV2 értékesíti a Spektrum Tv reklámidejét
A Spektrum a legújabb csatorna az értékesítési portfolióban az Irisz és a Club után.
A TV2 kereskedelmi csapata 2005. január 1-től ügynökként értékesíti a Spektrum Televízió reklámidejét. A megállapodás keretein belül a TV2 felel a Spektrum felületeinek exkluzív értékesítésért beleértve a szpot, szponzor és alternatív felületeket.
"A 2005-ös év a Spektrum Televízió számára mérföldkő, egyrészről, mert tizedik születésnapját fogja ünnepelni ismeretterjesztő csatornánk, másrészről pedig új alapokra helyezzük a csatorna reklámidő-értékesítését a TV2-vel való együttműködésünkön keresztül. A Spektrum Televízió műsorait Magyarországon, a magyar igényeknek megfelelően alakítja és ennek köszönhetően az egyre bővülő magyar kábelpiaci kínálatban továbbra is a minőségi és szórakoztató ismeretterjesztést képviseli." – nyilatkozta Forgács Kinga, a Spektrum Televíziót is üzemeltető HBO csoport magyarországi igazgatója.
A hírre reagálva az RMB Hungary közleményt juttatott el a BTL.hu szerkesztőségének, melyben jogi lépéseket helyezett kilátásba az említett együttműködéssel szemben. "Az RMB Hungary elfogadhatatlannak tartja a TV2 és a Spektrum-TV közleményét, mely a Spektrum Televízió reklámidejének 2005. január 01-től megváltozó értékesítéséről szól. Az RMB Hungary értelmezése szerint az RMB Hungary Kft. és a Spektrum-TV Rt. között 2006. december 31-ig határozott idejű exkluzív szerződés van érvényben a Spektrum Tv reklámidejének értékesítésre. Az RMB jogi lépéseket tesz az ügyben" -reagált az RMB.