Az öldöklés istenében 25. alkalommal lép színpadra Péterfy Bori az Átriumban.
A huszonötödik előadásához közeledik Az öldöklés istene az Átriumban, a színház ebből az alkalomból kérdezte Péterfy Borit, aki Yasmina Reza világszerte nagy sikerrel játszott kegyetlen komédiájában a bántalmazó kisfiú jól szituált anyját alakítja. A darab tulajdonképpen a gyerekek iskolai verekedése ürügyén kirobbant házaspárbaj, a komédia felszíne mögött súlyos kérdéseket feszeget a szülői hibákról, a partneri odafigyelés hiányáról, a civilizációs álarcokról.
Péterfy Bori szerint Az öldöklés istene eljátszásához nem árt, ha egy színésznek van gyereke, a darabban játszó négy karizmatikus színész legalábbis minden zsigeri mozzanatát érezte az előadásnak, amit talán nem független attól, hogy mindegyiküknek hasonló korú gyerekeik vannak, mindannyian házasságban, hosszú távú kapcsolatban élnek.
Az öldöklés istene bravúrja, hogy leleplezi a kínos élethelyzetekben erőltetett udvarias viselkedést, amikor kibukik a valódi énünk, a sértettségeink, az előítéleteink, a küszöb alatt tartott indulataink. Péterfy Bori szerint nem véletlenül ez a címe a darabnak:
Az emberben rejlő, gyerekkorban még ösztönösen megnyilvánuló agressziót boncolgatja, ami érdekesen tör elő komoly, kulturált, polgári életet élő felnőttekből. Az emberi természet iszonyatosan erős oldala az agresszió, amit mindenki másként próbál kontrollálni. Nekünk, művészeknek abból a szempontból jó, hogy eljátszhatjuk a színpadon. A valóságban kielégültnek érezhetjük magunkat, nem kell belemennünk veszekedésekbe. A színház és a koncertezés számomra kiváló terep mindenféle energiák, elfojtások kiélésére.