Kult hvg.hu 2019. április. 29. 14:09

Négy hónapon át tarolt a Drága örökösök, készül a második évad

A nézők hónapokig töretlen lelkesedéssel követték nyomon a Szappanos család életét.

Négy hónapon át tarolt a Drága örökösök
Óriási sikerrel futott az RTL Klub képenyőjén négy hónapon át a Drága örökösök c. sorozat, mely egy igazi sikertörténet lett. Január 1-én debütált a vadonatúj, saját gyártású napi sorozat, amely hamar belopta magát a nézők szívébe, akik négy hónapon át töretlen lelkesedéssel követték nyomon a Szappanos család életét.
A történet szerint egy falusi nagypapa halála után kiderül, hogy az öreg hatalmas vagyont hagyott a vidéki életből már kiszakadt, fővárosban élő három gyermekére és két felnőttkorú unokájára. A 612 millió forint azonban csak úgy lehet az örökösöké, ha vállalják, hogy egy évre visszaköltöznek szülőfalujukba, Ökörapátiba. További feltétel, hogy a visszaköltözést követően a budapesti rokonok egy teljes éven át, 12 óránál tovább nem hagyhatják el a kis falut. Aki ezt megszegi, az kiesik az örökségből, ha pedig egyikőjüknek sem sikerül teljesíteni a feltételeket, úgy a hatalmas vagyon a falusiakra száll.
A fordulatokban gazdag, keserédes humorral tarkított sorozat négy hónapon át volt a nézők kedvence hétköznap esténként. A teljes sorozat (81 rész) főműsoridőben sugárzott adásainak átlagos közönségaránya a 18-49 éves korcsoporton 20,1% volt és minden epizód nyerte a saját sávját január1-étől április 26-áig, a befejező epizódig.
A legnézettebb adás a január elsején sugárzott nyitó epizód volt, amelyet 1 millió 185 ezer ember követett figyelemmel (4+ AMR). Ez nemcsak a sorozat, hanem a teljes magyar televíziós piacot vizsgálva az idei év eddig eltelt időszakának legnézettebb műsora is.
A sorozat az RTLMost-on is tarolt.
A premier óta a Drága Örökösök az RTLMost-on közel 8.5 millió videóindítást ért el, egy epizódot pedig átlagosan 83 ezernél is többen néztek meg.*
Az pedig már egészen biztos, hogy a sikersorozatnak lesz következő évada, melynek forgatási munkálatai hamarosan megkezdődnek.

Sikerrel futott az RTL Klub képernyőjén a Drága örökösök című sorozat, a teljes széria (81 rész) főműsoridőben sugárzott adásainak átlagos közönségaránya a 18-49 éves korcsoporton 20,1% volt, és minden epizód nyerte a saját sávját január 1-étől április 26-áig, a befejező epizódig – közölte a csatorna.

A történet szerint egy falusi nagypapa halála után kiderül, hogy az öreg hatalmas vagyont hagyott a vidéki életből már kiszakadt, fővárosban élő három gyermekére és két felnőttkorú unokájára. A 612 millió forint azonban csak úgy lehet az örökösöké, ha vállalják, hogy egy évre visszaköltöznek szülőfalujukba, Ökörapátiba. További feltétel, hogy a visszaköltözést követően a budapesti rokonok egy teljes éven át, 12 óránál tovább nem hagyhatják el a kis falut. Aki ezt megszegi, az kiesik az örökségből, ha pedig egyikőjüknek sem sikerül teljesíteni a feltételeket, úgy a hatalmas vagyon a falusiakra száll.

Vicc nélkül lehet közönségkedvenc az RTL új sorozata

Az már kezdettől világos volt, hogy nem a Rogán Ceciliát ábrázoló címlap miatt tiltotta le a Mahir a HVG plakátjait - már azelőtt döntöttek, hogy ez megjelent volna. Valamin mégis kiakadtak a Fideszben. Mi összegyűjtöttük, hogy mi jöhet szóba, olvasóink pedig szavaztak, szerintük mitől borultak ki leginkább.

A legnézettebb adás a január elsején sugárzott nyitó epizód volt, amelyet 1 millió 185 ezer ember követett figyelemmel. Ez nemcsak a sorozat, hanem a teljes magyar televíziós piacot vizsgálva az idei év eddig eltelt időszakának legnézettebb műsora is.

A sorozat az RTL Moston is sikeres volt, a premier óta közel 8,5 millió videóindítást ért el, egy epizódot pedig átlagosan 83 ezernél is többen néztek meg.

A csatorna közölte, biztos, hogy a sikersorozatnak lesz következő évada, amelynek forgatási munkálatai hamarosan megkezdődnek.

hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.