Kult MTI 2018. április. 06. 20:43

Még mindig van feljebb: 5 milliárdnál jár a Despacito

Nincs még egy klip a YouTube-on, amit ennyiszer kattintottak volna le.

 A tavalyi nyár nagy slágere, a Despacito lett az első zenei videó, amelyet több mint 5 milliárd alkalommal kattintottak le a YouTube-on.

A Puerto Ricó-i Luis Fonsi és a panamai Erika Ender szerzeményét 500 millióval többször hallgatták meg a zenemegosztó portálon, mint bármely más számot. A világsikert Luis Fonsi és honfitársa, Daddy Yankee adja elő.

A Despacito érte el elsőként a 4 milliárd letöltést is a YouTube-on. A Puerto Ricó-i sláger a legnézettebb videoklip a világ 45 országában, köztük Spanyolországban, Németországban, Görögországban, Portugáliában, Mexikóban és Argentínában.

A dal 49 héten át vezette a hivatalos amerikai slágerlistát, a Billboard Hot 100-at, és legalább 89 országban került a helyi slágerlista élére.

Címkék
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?