A hétvégi MTV Video Music Awardson debütált a fiatal énekesnő új dala, mely villámrajtot vett. A Youtube-on és a Spotifyon is rekordokat döntött.
Adele-t és Ed Sheerant is lekörözte Swift új dala, a Look What You Made Me Do – mindössze négy nap leforgása alatt. Már a megjelenésének napján több mint 8 milliószor játszották le a Spotifyon, ezzel ez lett az egy nap alatt legtöbbször lejátszott dal.
Emellett a Youtube egy nap alatti legtöbb lejátszás címét is bezsebelte. 24 óra alatt 39 millióan nézték meg – az előző listavezető Adele Hellója volt (27,7 millió megtekintés/24 óra). A klip rendezője, Joseph Kahn Twitteren gratulált az énekesnőnek: „Világrekord. Megcsináltad. Csodálatos vagy” – írta a posztban.
39 million youtube views in 24 hours. World record. YOU DID IT. You are all amazing. THANK YOU!#LWYMMDvideo https://t.co/CtJKWQcNo0
— Joseph Kahn (@JosephKahn) 2017. augusztus 29.
A dalszöveges videó egy nap alatt 19 millió nézettséget generált – ez szintén rekordnak számít. Ez több mint duplája annak, amit az addigi csúcstartó, a Coldplay és a The Chainsmokers közös száma, a Something Just Like This elért.
Mivel a klip képi világa erősen elüt Swift kisasszony eddigi életművétől, így következtethetünk arra, hogy a novemberben érkező album is hasonló hangulattal rendelkezik majd.
A dal egyébként a sajtóban is nagy visszhangot váltott ki. A New York Times szerint a film „erőteljes, de örömtelen”, a Spin magazin pedig „keményként” és „mogorvaként” aposztrofálta. A Variety éles kritikájában úgy fogalmaz: „annyira narcisztikus és önreflektív, hogy 5000 szó sem lenne elég, hogy leírjuk”. A Rolling Stone viszont dicsérte az énekesnőt.
(via: BBC)