Kult hvg.hu 2017. augusztus. 29. 15:55

Optikai illúzióval az örökbefogadásért

Belefutottunk egy remek kampányplakát-sorozatba.

A World For All (WFA) idei kampányában a néző szemét csapja be, és ezzel éri el hatását. A trükkös képeket a McCann World Group tervezte meg, melynek székhelye a WFA-hoz hasonlóan Mumbaiban van. A szervezet egyébként az állatok jólétéért jött létre, ezzel a kampányukkal az örökbefogadást népszerűsítik.

A plakátok egyike egy családot, a másik egy családot, a harmadik két gyereket ábrázol. Ezen alakok mind árnyékban vannak, a köztük levő fehér fényrésen sejlik fel a lényeges elem: az állatok sziluettjei (kutya, nyúl, macska).

A szlogen pedig így hangzik: „Mindig van hely többnek. Adoptálj.”

World For All Animal Care And Adoptions is proud to share stunning visual campaign created by McCann Worldgroup, Mumbai! Be Desi. Adopt Desi.

World For All (@worldforallanimaladoptions) által megosztott bejegyzés,

(via: Digital Synopsis)

hvg360 Mátraházi Zsuzsa 2025. január. 10. 19:30

Sabján Adrienn kajatortacukrász: „Olyasmit nem vállalok el, amit jobb, ha nem látnak a hűtőbe bekukucskáló gyermekeim”

Jól fizető szakmából piaci szempontból a legrosszabbkor váltott, mégis sikerre vitte vállalkozását. Furcsán indult, de a hermelintorta sem fogott ki rajta. Megküzdött „véres” feladattal is, de nemet mondott a szülést ábrázoló tortára. Elárulja, hogy már nem igazán szereti az édességet, de persze mindent megkóstol, amit készít, és a versenytársak termékeit is elemeznie kell. HVG-portré.