Kult hvg.hu 2017. február. 10. 15:49

Multik elől vitte el a legjobb kampány díját a Katona

A Hírszínház lett a tavalyi év legjobb kampánya, a Katona József Színház pedig a második legjobb hirdetői márka – derült ki a Kreatív kommunikációs szaklap és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) összesítéséből.

Az M+ Lista számos reklámverseny eredményeit összesíti, több kategóriában díjazza a hazai reklámpiac legjobb teljesítményeit – idézte fel közleményében a Katona. A színház a legsikeresebb kampányok és a top 10 hirdető listáján került első, illetve második helyre.

A Hírszínház készítése során 10 napon keresztül egy-egy közéleti vagy kulturális hírt dolgozott fel gyakorlatilag valós időben a Katona és a Young & Rubicam csapata Dömötör András rendező vezetésével. A hír alapján rövid, egy-két perces előadás készült nagyon rövid idő alatt.

Az öt legsikeresebb kampány:

1. Hírszínház – Katona József Színház / Young & Rubicam
2. Sakkozó Bici néni – Magyar Telekom / DDB
3. A megosztás ereje – Magyar Telekom / Isobar
4. Abused Presenter – Rustavi 2 / Saatchi & Saatchi
5. See Myself – Telenor / Young & Rubicam

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.