A reklám lesz az új mozi? Ha a Burberry alapítójáról szóló, sztárokkal felvett videót nézzük, akkor ez nem is tűnik annyira távoli jövőképnek.
A Burberry nem kevesebb mint 10 millió fontot (körülbelül 3 milliárd forintot) költött legújabb reklámára, amelyben az alapító, úttörő ötleteivel az élvonalba emelkedő Thomas Burberry életét foglalják össze egy mindössze háromperces, látványos videóban.
Az még hagyján, hogy a reklámban világháborús és antarktiszi jelenetek elevednek meg, de olyan színészek szerepelnek itt, mint a nemrég a Star Wars egyik gonoszaként feltűnő Domnhall Gleeson vagy a The Wire-ban és mostanában a The Affairben játszó Dominic West. De például Thomas Burberry szeretőjét a Downton Abbey-ből ismerős Lily James, míg feleségét Sienna Miller alakítja. De arról se feledkezzünk meg, hogy a videót a Senna-filmmel jegyző, majd Amy Winehouse életében is elmélyedő és ezért Oscar-díjat bezsebelő Asif Kapaida rendezte.
Leesett az állunk Spike Jonze Kenzo-hirdetésétől - videó
Forradalmian új, videóklipeket megszégyenítően pörgős és hatásos képsorokkal reklámozza a Kenzo új illatát Spike Jonze rendező. A főszereplő, akit félig mintha az ördög szállt volna meg, félig pedig pusztító robottá válik a klipben, a 21 éves Margaret Qualley, aki A hátrahagyottakból lehet ismerős. Az ő ragyogó mozgásáért is érdemes megnézni a Kenzo új hirdetését.
Kultúra – frissen, első kézből. Kövesse a HVG Kult Facebook-oldalát