Színházba mentem! – ezzel a szlogennel indít kampányt a Magyar Teátrumi Társaság a színházba járás népszerűsítéséért.
A Nemzeti Kulturális Alap támogatja a programot. A színházba járást a fiatalok körében szeretnék népszerűsíteni, valamint fel akarják kelteni a kíváncsiságot azokban is, akik nem, vagy csak ritkán választják ezt a szórakozási formát – hangzott el a kampányt indító hétfői budapesti sajtótájékoztatón.
Szabó László, az MTT titkára elmondta: 12 művész és sportoló vállalta a feladatot, hogy a színházba járást népszerűsítse. A marketingkampányban egyebek mellett hat kisfilmmel, köztéri hirdetésekkel, rádiós spottal hívják fel a figyelmet a színházi évadra. Mobilapplikáció is készült, emellett létrehozták a szinhazbamentem.hu weboldalt és egy, az IMDb-hez hasonló, átfogó színházi adatbázist, Hungarian Theatre Database elnevezéssel a htdb.hu címen.
Hozzátette, hogy a programhoz eddig 52 színház csatlakozott.