Színészeiről készült mobilfotókkal és a hozzájuk kapcsolódó hashtagekkel indít új kampányt a Katona József Színház.
Tavasszal az előadások előtt, közben és után, a színfalak mögött és gyakran váratlan helyzetekben fotózták le a Katona színészeit egy iPhone SE-vel, a nyers képeket utólag csak egyszerű szűrőkkel látták el.
Most ezekkel a fotókkal indul új kampány, amelyet a színészekhez, illetve az átaluk játszott szerepekhez vagy darabokhoz kapcsolódó hashtagekkel egészítettek ki.
Azt írták, az Otthon a Katonában kampány célja a színművészek népszerűsítése mellett a társulati színházi forma kommunikációja.
A koncepció házon belül készült, a fotókat Dömölky Dániel készítette, a megjelenés kreatív tervezéséért pedig Báthori Róbert felelt.
A kampány a Katona nyomtatott kiadványaiban, online felületein, a budapesti köztéri felületeken és a sajtóban látható szeptember elejétől.