Online rekordokkal nyitott az Eurovíziós Dalfesztivál magyar válogatóversenye, A Dal - állította az MTVA.
Már a szombati első elődöntőben kétszer annyi látogató és rekordszámú szavazat érkezett A Dal produkcióira, mint a korábbi években - jelentette az MTVA, amely szerint a válogató 757 ezres nézettséggel saját sávjában a legnézettebb műsor lett..
A közmédia szerint A Dal 2016 weboldalát az adás napján 71 ezer egyedi látogató kereste fel a Medián Webaudit adatai alapján. Ez csaknem a duplája az előző évek rekordjának számító 37 ezer egyedi látogatónak, amely vasárnap is megdőlt, hiszen 48 ezren látogatták meg visszahallgatni az első elődöntő produkciót, valamint az eddig elkészült majdnem száz extra videós tartalmat.
A Dal 2016-nak köszönhetően a közmédia-portfolió összesített látogatószáma is rekord közelben alakult, szombaton 261 ezren, vasárnap pedig 222 ezren keresték fel a hirado.hu, a mediaklikk.hu, a petofilive.hu és a telesport.hu alkotta portálcsoportot - tette hozzá az MTVA.
A Dunán és a Duna Worldön közvetített műsor nézettsége 757 ezer fő volt, ezzel a saját sávjában a legnézettebb produkció lett - tették hozzá A két csatornán a műsor közönségaránya a teljes népesség körében összesen 16,7 százalék volt és a két csatorna valamelyikén 1 millió 809 ezer fő nézett bele a műsorba legalább egy percre, ez a teljes népesség 20,5 százaléka, a műsorra odakapcsolók átlagosan 52 percet néztek meg az első dalválasztóból a Nielsen Közönségmérés adatai szerint.