Kult MTI 2015. október. 28. 17:08

Adele új klipje a Star Wars 7 előzetesénél is több nézőt hozott

Az énekesnő Hello című új dala lett az év legjobban debütáló videója a Youtube-on.

Adele legújabb dala, a Hello óránként átlagosan egymilliós nézettséget produkált a múlt pénteki megjelenését követő első két napban: helyi idő szerint kedd délutánig a felhasználók több mint 92 milliószor nézték meg a klipet.

A portál keddi blogbejegyzése szerint immár a brit énekesnő büszkélkedhet az év legjobban debütáló videójával, a Hello ugyanis a Star Wars 7 trailerének sikerét is túlszárnyalta. Adele új videoklipje rekordot jelentő, több mint 27 milliós nézettséget produkált a megjelenését követő első 24 órában a Vevo.com zenei videó- és szórakoztatófelületen is.

Adele a Hello c. dal klipjében
YouTube

A Billboard zenei magazin szerint a dal jó úton halad afelé, hogy a digitális kislemezeladások tekintetében nyitóheti rekordot döntsön az Egyesült Államokban. A Hello című szám a brit énekesnő négy év szünet után, november 20-án megjelenő, 25 című új albumának első kislemeze.

Adele korábbi, 21 című albuma hat Grammy-díjat hozott az énekesnőnek és több mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Az Egyesült Államokban zsinórban két éven át volt a legjobban fogyó album, míg Nagy-Britanniában a 21. század eddigi legsikeresebb korongja lett.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.