A Fábry-show ismétléseit a Duna Worldön adják, de egyelőre nem tudni, hogy lesznek-e új műsorok. Az átszerveződő közmédiában sokakkal nem kötöttek szerződést, egyelőre csak a Fapad sorsa biztos.
Nem hosszabbított szerződést Fábry Sándor cégével az MTVA – értesült a Bors. Egyelőre nem tudni, hogy mi lesz a Fábry-show sorsa.
Fábry az RTL Klubtól való távozása után már saját produkcióként készítette műsorát. 2012-től a Trisó Produkciós Kft.-nek évi húsz adást kellett legyártania, ezért adásonként 22 millió forint plusz áfát kapott. Három év alatt 1,3 milliárd forint bevételt hozott a cégnek Fábry showműsora.
A lap informátora szerint Fábrynak az új köztévés rendszerben csak ígérgetik, hogy lesz műsora, de még nem kötöttek vele szerződést. Az MTVA-nál egyelőre folyik az átszervezés, senkinek a státusza nem biztos, kivéve Kálomista Gábor Fapad című sorozatának stábjáé, mert velük már aláírták a szerződést.
Az MTVA január elején közölte, hogy Fábry műsorának ismétléseit a Duna Worldön adják le.
A lap kérdésére az MTVA megerősítette, hogy nincs szerződésük a Trisó Kft.-vel, de a jövőt illetően nyitva hagyták a kérdést.
Az RTL Klub-os időkhöz képest jelentősen romlott Fábry nézettsége: 2014-ben átlagosan 400 ezres közönséget értek el a műsorai.