Kult MTI 2015. január. 14. 12:55

Nielsen: Napi öt órát tévéznek a magyarok

Három perccel többet nézik a tévét a magyarok, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedést az 50 év feletti korosztályban mérték: az idősebbek napi hat és fél órán át tévéznek.

Átlagosan öt órát tévézik egy magyar naponta, három perccel többet, mint egy évvel korábban – derül ki a Nielsen Közönségmérés Kft. 2014 utolsó negyedévi adatainak összegzéséből, amelyet szerdán hoztak nyilvánosságra.

A 4 és 17 év közöttiek 209 perce egypercnyi csökkenést, a 18-49 évesek 251 perce ugyanekkora növekedést jelent, míg az 50 év feletti korosztály 390 perces adata hat perccel múlja felül az előző év azonos időszakára kimutatottat.

Dudás Szabolcs

A közszolgálati csatornák közönségaránya 15,5-ről 15,4 százalékra, a két nagy kereskedelmi adóé – az RTL Klubé és a TV2-é – összesítve 28,8-ról 29,1 százalékra változott, miközben a többi általános szórakoztató kereskedelmi csatornáé 17,5-ről 18,1 százalékra emelkedett.

A filmcsatornák összesített közönségaránya 9,2-ről 8,9 százalékra, a gyerekeket megcélzó tévéké 5-ről 4,4 százalékra romlott, míg a hírcsatornáké 4-ről 4,3, az ismeretterjesztő adóké 4,7-ről 4,9 százalékra bővül a Nielsen Közönségmérés Kft. adatsora szerint.

 

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.