Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#tévézési_szokások

Samsung Electronics Magyar Zrt.

„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!

Manapság gyakran ismételt frázis, ha az embereket tévénézési szokásaikról kérdezik, hogy valaki egyáltalán nem, vagy csak nagyon ritkán néz tv-t. De valóban igaz ez? Tényleg eltűnt az otthonokból a színes, sokszor zajládának is csúfolt készülék? Egy tavaly év végén készült kutatás alapján biztosan állíthatjuk, hogy nem: csak a szokásaink alakultak át.

Tech hvg.hu

Többet főznek és tévéznek a magyarok, de vajon miért?

Az elmúlt évek vitathatatlan lenyomatot hagytak a mindennapi életünkön, a pandémia és a gazdasági helyzet mellett a soha nem látott mértékben történő technológiai fejlődés és digitális újdonságok erősen formálták azt, hogyan töltjük el a szabadidőnket. Kevesebbet járunk moziba vagy koncertekre, gyakrabban nyúlunk a távirányító után és főzésre is egyre több időt szánunk. A Samsung legújabb kutatása azt vizsgálja, hogyan változtak a hazai tartalomfogyasztási, vendégvárási és kikapcsolódási szokások, valamint arra is keresi a választ, hogyan képzeljük el a jövő szórakozási formáit.

Tech hvg.hu

Hogy tévézik a magyar? És mit csinál utána? Megjött a Samsung kutatásának eredménye

Ahogy a világ legnagyobb részén, hazánkban is jelentősen növekedett az okoseszközök használata a koronavírus-járvány hatására és ez számos tevékenység virtuális változatát is magával hozta. A Samsung kutatásai azt mutatják, a digitális eszközök nagyban hozzájárulhatnak az új kapcsolatok kialakításához és ápolásához, de akad olyan online kommunikációs lehetőség, amelyet nem szívesen próbálnának ki a magyarok.

Tech hvg.hu

Magyarországon talán csak egy forradalom söpörhetné el a tévécsatornákat

Miközben Nyugat-Európában már hódít az új generációs videós tartalomszolgáltatás, a mi régiónkban erősen tartja magát a hagyományos, lineáris tévézés – állítja a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat kutató Wavemaker Hungary. Egy magyar ember átlagosan 284 percet ül a tévéje előtt – naponta.

Tech hvg.hu

Önnek milyen tévéje van otthon? Egyre több magyar nem adná HD alá

Való igaz, hogy az elmúlt időszakban nagyban átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, azonban kár tagadnunk, az internetezés mellett még ma is imádunk tévézni – állítja nézettségi kutatásokra és saját adataira alapozva az Invitel. A szolgáltató szerint az adás minőségét HD alatt egyre kevesebben tartják elfogadhatónak.

Telenor Magyarország

Szeretjük a hagyományos tévét, de van már jobb is

A hagyományos tévénézés sok évtizeden át nem talált kihívóra, mostantól azonban a nézők egyre inkább a saját irányításuk alá vonhatják azt, hogy mikor, mit, és min szeretnének megtekinteni.

Kult MTI

Nielsen: Napi öt órát tévéznek a magyarok

Három perccel többet nézik a tévét a magyarok, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedést az 50 év feletti korosztályban mérték: az idősebbek napi hat és fél órán át tévéznek.