Ó, a magyarok! - elismerés a kerékpározás dán nagykövetétől
A Bringázz a munkába! kampányt dicséri blogján a kerékpározás utazó nagykövete, a dán Mikael Colville-Andersen.
Új reklámfilmmel jelentkeztek nemrég a kerékpározást népszerűsítő Bringázz a munkába! kampány szervezői, a filmecske pedig felkeltette a koppenhágai kerékpáros nagykövet, Mikael Colville-Andersen figyelmét is.
Ó, a magyarok, ismét megmutatták a világnak, hogy a kerékpározás népszerűsítésében élen járnak - írja blogján, a Copenhagenize.com-on Colville-Andersen, aki szerint abból, ami a kampányt szervező Magyar Kerékpárosklub és a Young & Rubicam reklámügynökség közös munkáiból kialakul, a többi "tarisznyás" kerékpáros érdekképviselet is tanulhatna. A kulcs szerinte a széles tömegeknek szóló marketing, amely ahelyett, hogy túlbonyolítaná, képes az egyszerűségével eladni a városi kerékpározást.
A Magyar Kerékpárosklubnál tudják, hogy egy hétköznapi terméket nem lehet szubkulturális termékként eladni, és míg a világon sok civil szervezet a saját kis szubkultúrájába szeretne újabb és újabb tagokat csábítani, a magyarok képesek évről évre távlatokban gondolkodni.
Colville-Andersen említést tesz róla, hogy a Critical Mass szervezői több felvonulást már nem terveznek, de cikke végén hozzáteszi, a magyarok munkája a kerékpáros képviseletek számára referencia marad az egész világon.
Íme a Bringázz a munkába! legutóbbi reklámfilmje.