A miniszterelnök lánya arról beszél, hogy Budapestnek szüksége van többet költő turistákra.
Júliusban a CNBC International nevű tévécsatornán sugárzott kisfilmekben reklámozza a Vörösmarty téren május végén nyílt Dorothea Hotelt és Budapestet a BDPST Group – közölte a Tiborcz István tulajdonában álló csoport.
Az egyik kisfilmben Orbán Viktor miniszterelnök lánya, Tiborcz felesége, Orbán Ráhel is megszólal.
Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat, és felrázzuk a piacot”
– fogalmaz Orbán, aki egyébként a BDPST Group kreatívigazgatója.
Orbán Ráhel nemrég a ferihegyi reptér megvásárlásáról is elmondta a véleményét. „Egy reptérnek méltónak kell lennie arra, hogy ez legyen a kapu, ez legyen az első hely, ahova megérkeznek a turisták” – fogalmazott a Turizmus.com podcast-interjújában, amelyben sokat beszélt a Dorotheáról is, amelyre elmondása szerint a főváros általa kívánatosnak tartott turisztikai fejlesztési irányának megtestesítőjeként tekint.