A német sportruházati cég ígéretet tett arra, hogy ezentúl több afro-amerikait és latinót fog foglalkoztatni.
A George Flloyd halála kapcsán kialakult tüntetéssorozat világszerte reakcióra kényszerítette és ösztönözte a cégeket.
Legutóbb a német sportruházati óriás Adidas jelentette be, hogy mostantól az amerikai állásaik legalább 30 százalékát feketék és latinók - az USA-ban a statisztikában a latinók alatt jellemzőan az összes többi kisebbséget értik, köztük az ázsiaiakat is - fogják betölteni, mind az Adidas-nál, mind a Reeboknál. Valamint hogy 120 millió dollárt fektetnek az elkövetkezendő 4 évben a „fekete közösségeikbe”, így cipőtervező kurzusokba és kosárlabda programokba is.
Továbbá minden évben 50 fekete tanuló egyetemi költségeit fogják állni – számolt be a bejelentésről a Fast Company.
Az Adidas egyébként már az 1980-as évek óta együttműködik fekete sportolókkal és atlétákkal, valamint a hip hop szcéna jelentős alakjaival.