Vállalkozás hvg.hu 2020. február. 19. 11:48

A Burger King új reklámját nehogy evés közben nézze meg

A Burger King új hirdetésében egy undorító szendviccsel üzennek a konkurenciának.

Romlott, penészes hamburgerről szól az amerikai gyorsétterem, a Burger King új reklámja, amit ezért nem javaslunk evés közben megnézni.

A videó azt üzeni, hogy az étteremlánc sok száz amerikai üzletében ma már ízfokozó és tartósítószer nélkül készül a Whopper, ami így minden más normális élelmiszerhez hasonlóan romlik meg.

A kampányt egy internetes jelenség szülte: a megvásárolt (főleg Mekis) szendvicsekről sokan videót készítenek, hogy bemutassák, ezek a termékek hosszú napok múltán sem színeződnek el, mert annyi káros dolog van belőlük. Erre reflektál tehát a cég az új reklámjával.

A lánc egyébként azt tervezi, hogy 2020 végére minden amerikai étterméből száműzi a felesleges hozzávalókat. A vállalat szerint az átállással termékeik több mint 90 százaléka mentes lesz a mesterséges anyagoktól. Ilyen kampányban persze nem csak a Burger King vesz részt, hiszen rengeteg más lánc próbálkozik ilyesmivel.

(A Washington Post nyomán)

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?