Vállalkozás Lengyel Miklós 2020. január. 31. 15:07

Egy sörmárkát is elért a koronavírus

A Corona sörös cég bízik abban, hogy nem keverik össze a koronavírussal.

A Google szerint 2300 százalékkal ugrott meg az érdeklődés a corona szó iránt január 18 óta, amikor a világ először szembesült az új járvánnyal (angolul corona a koronavírus írásmódja is). A Business Insider éppen ezért megkérdezte a mexikói cég kommunikációs igazgatóját, hogy nem tartanak-e attól, hogy manapság nem cseng igazán jól a corona szó? Ki iszik olyan sört, amelyet pontosan úgy hívnak, mint a gyilkos vírust? Igaz, hogy a vírus kínai és a sör mexikói, de a fogyasztók többsége nem igazán gondol bele ebbe.

"Nagyon hiszünk abban, hogy akik a mi sörünket választják, azok nem keverik össze a Corona sört és a koronavírust" – mondta Maggie Bowman kommunikációs igazgató.

A spanyolban a corona csakis koronát jelent, de az orvosi angolban korona formájú testrészeket hívnak így, a vírus mikroszkóp alatt látható formája alapján nyerte el a nevét.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.