Nem bont szerződést a Wizz Air a földi kiszolgáló partnerével annak ellenére, hogy a cég ellen számtalan panasz érkezett már, és fel is jelentették.
A Wizz Air az Indexnek küldött levelében szerdán elismerte, hogy az előző hónapokban számos panaszt kapott a Malév Ground Handling Zrt. kereskedelmi gyakorlata miatt. Sokan azt jelezték nekik, hogy a cég a légitársaság honlapján szereplő díj több mint dupláját, 20 ezer forintot szedett be fejenként azoktól az utasoktól, akik elfelejtettek online becsekkolni.
A légitársaság akkor a Malév GH legmagasabb vezetői szintjén jelezte a problémát, és arra kérte a vállalatot, hogy szüntesse be potenciálisan törvénybe ütköző gyakorlatát. Próbavásárlásokkal arról is meggyőződött, hogy a cég eleget tett a kérésnek, és azóta újabb utaspanasz sem érkezett.
Éppen ezért a Wizz Air nem bont szerződést, noha augusztus elején még ezt is belengette.
Az Indexhez eljutatott levélben azt is írják, hogy a két cég közösen dolgozik majd azért, hogy a légitársaság utasai minél magasabb színvonalú szolgáltatásokat kaphassanak.
A dupla díj beszedéséért a Malév GH-t augusztus 22-én fel is jelentették számvitel rendjének megsértése és más bűncselekmények miatt a XVIII. kerületi rendőrkapitányságon.