Vállalkozás hvg.hu 2019. július. 29. 11:02

Eladta egykor piacvezető cégeit a NER piksziséből kiesett Kuna Tibor

Két éve még a csúcson volt, most teljessé vált az egykori NER-csillag bukása.

Június közepén eladta két éve még piacvezető médiaügynökségi csoportját az időközben a kormány kegyeltjei közül látványosan kieső Kuna Tibor, írja a G7.hu gazdasági szakportál. A korábban Szijjártó Péter külügyminiszterrel és Seszták Miklós egykori fejlesztési miniszterrel is jó kapcsolatot ápoló üzletember a Trinity Communications Kft.-t és a Young and Partners Kommunikációs Kft.-t (Y&P) is értékesítette.

Kuna – és itt megemlítendő: Csetényi Csaba is – korábban a Fidesz-kormány kedvenc PR-osának számított 2018 nyaráig, milliárdos megrendeléseket kaptak a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól. De felmondták velük a szerződést, Kuna csoportja pedig egyetlen piaci megbízást tudott felmutatni.

A G7 most a cégbírósági papírok szerint azt írja, a tulajdonosváltásról másfél hónapja döntöttek, pár nappal később pedig be is jegyezték az új tulajdonost, Bíró Istvánt. A szakmai körökben nem igazán ismert új tulajdonos már át is nevezte a cégeket: a Trinityből SBH Solution Kft., a Y&P-ből pedig HSB Product Kft. lett. A lap szerint Bíró Istvánnak nincs ügynökségi múltja.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?