Vállalkozás MTI 2019. június. 30. 21:20

A Magyar Turisztikai Ügynökség rárepült a 6-10 éves gyerekekre

Országos kampánnyal célozza a Magyar Turisztikai ügynökség a 6-10 éves gyerekeket. A Kajla nevű kabalafiguráról elnevezett "útlevelükkel" ingyenesen vonatozhatnak, a kísérők kedvezményt kapnak.

Országos kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség alsó tagozatos iskolásoknak, melynek középpontjában Kajla, a kíváncsi vizslakölyök áll, aki bejárná egész Magyarországot. Németh Anna, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és értékesítési vezérigazgató-helyettese az M1 aktuális csatorna műsorában elmondta: minden megyében és Budapesten is kerestek olyan nevezetességeket, amelyek könnyen megközelíthetőek és a gyermekek számára is érdekesek.

Júliusban a MÁV segítségével azok az alsó tagozatos diákok, akiknek Kajla-útlevelük van, a diákigazolványt és az útlevelet felmutatva ingyenesen utazhatnak az országon belül vasúton, és az őket kísérők is kedvezményeket kapnak.

A meglátogatott helyeken a gyerekek Kajla-útlevelükbe pecséteket gyűjthetnek, és applikáció is tartozik a kezdeményezéshez, melyet úgy fejlesztettek ki, hogy a diákoknak - elsődlegesen 6-10 éves gyermekeknek - szól, és a szülőnek kell regisztrálnia.

Princzinger Péter a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke a műsorban közölte: már több mint száz turisztikai szolgáltató regisztrált a kezdeményezés internetes felületén, hogy a látványosságok közvetlen közelében valamilyen ingyenes szolgáltatással vagy kedvezménnyel várják a Kajla-útlevéllel érkező családokat.