A veszélyeztetett állatfajokért indított kampány során 1775 pólót készített a Lacoste, a bevételt egy kihalás szélére sodródott állatokért küzdő szervezet kapta meg.
Közös figyelemfelhívó kampányba kezdett a Lacoste és a IUCN SOS – Save Our Species nevű veszélyeztetett állatfajok fennmaradásáért küzdő szervezet, írja az artfido.com.
A kampány keretében a Lacoste a pólókon a logókat lecserélte a megszokott zöld krokodil helyett tíz különböző a kihalás szélére sodródott állatra. Ez a tíz állat: a kondorkeselyű, a vietnami antilop, a szumátrai tigris, a földi leguán, a kaliforniai disznódelfin, a burmai teknős, az északi maki, a jávai rinocérosz, a gibbon és a kakapo.
Az 1775 darabos, limitált pólócsomagban minden egyes logóval készített pólóból a Földön még megmaradt példányok arányának megfelelő mennyiséget állítottak elő – a kaliforniai disznódelfin logója például mindössze 30 pólóra került rá, ezzel utalva arra, hogy ez a legveszélyeztetettebb emlős jelenleg a Földön.
Egy trikó ára 185 dollár, azaz közel 52 500 forint volt – már minden példány elfogyott, de az IUCN honlapján is lehet adományozni a szervezetnek. A pólókból befolyt támogatást a Lacoste teljes egészében az IUCN-nek adta.