A gép Dubaj–Budapest-járata az utasok csomagjai nélkül jött vissza, a Fővárosi Kormányhivatal ezért eljárást indít.
A Wizz Air vasárnapi Dubaj–Budapest (W62498) járatánál tapasztalt poggyászkezelési panaszok tisztázása érdekében Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár kezdeményezte, hogy Budapest Főváros Kormányhivatala indítson eljárást a légitársasággal szemben.
Tuzson szerint "felmerült a gyanú, hogy a Wizz Air nem teljesítette a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait".
A közlemény szerint a Fővárosi Kormányhivatal az eljárás során megvizsgálja, megfelelően, pontosan és kellő időben tájékoztatták-e a fogyasztókat a poggyászproblémákkal kapcsolatban, illetve amennyiben jelentős késés következett be az adott járaton, akkor a fogyasztókat megillető jogokat biztosította-e a légitársaság.